Zaproszenie na panel dyskusyjny o dostępności badań naukowych dla osób g/Głuchych 

Serdecznie zapraszamy osoby g/Głuche oraz społeczność akademicką na panel dyskusyjny, którego tematem jest dostępność badań naukowych dla osób g/Głuchych, doświadczenia osób g/Głuchych w tym zakresie oraz przegląd istniejących praktyk.  

Data: 24 maja 2025 r. 

Panel odbędzie się w języku polskim oraz w polskim języku migowym.

Udział w wydarzeniu jest darmowy, jednak wymagana jest rejestracja.

👉 Rejestracja TUTAJ📅 Do 17.04.2025 lub do wyczerpania miejsc. ➡️ Zapisz się już teraz! (potwierdzenie rejestracji zostanie przesłane do uczestników e-mailem).

Informacja o przetwarzaniu danych: (pdf)

Program panelu dyskusyjnego*  

10:00-10:30 – otwarcie wydarzenia i prezentacja wyników badań jakościowych na temat doświadczeń osób g/Głuchych z udziału w badaniach naukowych

10:30-11:10 – prezentacje zaproszonych Gości (D. Stanosz, A. Kołodziejczak)

11:10-11:30 – dyskusja (I)

11:30-11:50 – przerwa kawowa

11:50-12:50 – prezentacje zaproszonych Gości (M. Talipska, M. Justycki, K. Hołda-Justycka)

12:50-13:15 – dyskusja (II)

13:15-13:35 – przerwa kawowa

13:35-14:50 – panel dyskusyjny o (nie)dostępności badań naukowych w Akademii

Miejsce 

Katedra Anatomii UJ CM, sala wykładowa im prof. L. Teichmanna

Adres: ul. Kopernika 12, 31-034 Kraków

Dojazd 

  • MPK – najbliższe przystanki: Teatr Słowackiego/Poczta Główna 
  • PKP – najbliższa stacja: Kraków Główny (dojście pieszo zajmuje 10 minut) 
  • Auto – parkowanie możliwe jest na ulicy, płatne

Organizator: Zakład Bioetyki UJ CM

Finansowanie  

Wydarzenie jest dofinansowane ze środków Narodowego Centrum Nauki, realizowane w ramach grantu Nic o nas bez nas? Etyka badań z grupami niedoreprezentowanymi na przykładzie osób głuchych (2023/49/N/HS1/01023)  

Jeśli mają Państwo pytania, zapraszamy do kontaktu: tomasz.r.krawczyk@uj.edu.pl (kierownik projektu) 

Kwestie organizacyjne: olga.pluciennik@uj.edu.pl 

*Zastrzegamy, że program może ulec zmianie. Wszelkie informacje będą umieszczane na stronie Organizatora.